Teaching and learning in problem solving: algebraic identity
This article presents partial results of a research aimed to: establish the characteristics of the practices of teaching and learning in problem solving of algebraic factorization for the eighth grade and characterize some aspects of teaching practices and learning problem solving on algebraic ident...
Autores principales: | Jiménez Espinosa, Alfonso, Parra Quemba, Laura Emily, Camacho Reyes, Hollman Dubán |
---|---|
Formato: | Online |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8908 |
- Ejemplares similares
-
Enseñanza y aprendizaje en resolución de problemas : productos notables
por: Jiménez Espinosa, Alfonso, et al.
Publicado: (2019) -
Las representaciones geométricas para la comprensión de los productos notables
por: Fonseca Cuervo, Carlos Andrés
Publicado: (2024) -
Guías de clase algebra matricial. 2023.
por: Prieto Muñoz, Nelson Yesid
Publicado: (2024) -
Some Relations between N-Koszul, Artin-Schelter Regular and Calabi-Yau Algebras with Skew PBW Extensions. (Algunas relaciones entre álgebras N-Koszul, Artin-Schelter regular y Calabi-Yau con extensiones PBW torcidas)
por: Suárez, Héctor, et al.
Publicado: (2015) -
Variational thinking mediated with algebraic tiles and virtual manipulators
por: Ordóñez-Ortega, Odair, et al.
Publicado: (2019)