Teaching and learning in problem solving: algebraic identity
This article presents partial results of a research aimed to: establish the characteristics of the practices of teaching and learning in problem solving of algebraic factorization for the eighth grade and characterize some aspects of teaching practices and learning problem solving on algebraic ident...
Hoofdauteurs: | Jiménez Espinosa, Alfonso, Parra Quemba, Laura Emily, Camacho Reyes, Hollman Dubán |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8908 |
- Gelijkaardige items
-
Enseñanza y aprendizaje en resolución de problemas : productos notables
door: Jiménez Espinosa, Alfonso, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Las representaciones geométricas para la comprensión de los productos notables
door: Fonseca Cuervo, Carlos Andrés
Gepubliceerd in: (2024) -
Guías de clase algebra matricial. 2023.
door: Prieto Muñoz, Nelson Yesid
Gepubliceerd in: (2024) -
Some Relations between N-Koszul, Artin-Schelter Regular and Calabi-Yau Algebras with Skew PBW Extensions. (Algunas relaciones entre álgebras N-Koszul, Artin-Schelter regular y Calabi-Yau con extensiones PBW torcidas)
door: Suárez, Héctor, et al.
Gepubliceerd in: (2015) -
Variational thinking mediated with algebraic tiles and virtual manipulators
door: Ordóñez-Ortega, Odair, et al.
Gepubliceerd in: (2019)