Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
The present qualitative study was carried out during the years 2015 and 2016 at the “Granada Occidente” and “San Antonio Bajo” branches of the “San Rafael” Agricultural Educational Institution in Rondón (Boyacá, Colombia); Its purpose is to determine the processes of reading comprehension that are s...
Hlavní autoři: | Soler Arias, Edibelcy, Escobar Alba, María Cristina, Agudelo Arias, Mirtha Lorena |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8919 |
- Podobné jednotky
-
Using the conceptual map as a teaching strategy to improve reading comprehension
Autor: Toro Soler, Cecilia, a další
Vydáno: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
Autor: Ochoa Montaña, Judy, a další
Vydáno: (2019) -
Procesos de comprensión lectora en niños de grado cuarto y quinto de primaria
Autor: Soler Arias, Edibelcy, a další
Vydáno: (2019) -
Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Autor: Báez Dueñas, Leidy Tatiana
Vydáno: (2024) -
The reading processes case of the educational institution Marco Antonio Quijano Rico
Autor: Rodríguez Barrera, Alba Paola, a další
Vydáno: (2019)