Guide for analyzing the quality of virtual learning objects in Colombian basic and middle education
A guide to evaluation of the quality of Virtual Learning Objects (VLO) is presented as support for basic secondary and middle education. The pedagogical aspects and curriculum guidelines issued by the Ministry of National Education (MEN, Spanish acronym) for areas of knowledge taught in Colombian in...
المؤلفون الرئيسيون: | Molano-Puentes, Fredy Ulises, Alarcón-Aldana, Andrea Catherine, Callejas-Cuervo, Mauro |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/8923 |
- مواد مشابهة
-
Unidad didáctica para la enseñanza de probabilidad mediada por un OVA, orientada a un colegio rural del municipio de Paipa
حسب: Salcedo Ramírez, Ruby Yamile
منشور في: (2018) -
Aproximación a una taxonomía de los objetos de aprendizaje = Towards a Learning objects’ Taxonomy
حسب: López López, Edgar Nelson
منشور في: (2016) -
Objetos Virtuales de Aprendizaje en la enseñanza de las Ciencias Sociales
حسب: Arenas, Elizabeth
منشور في: (2019) -
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach
حسب: Saza, Ilber Darío
منشور في: (2018) -
Subject and text production in virtual campus
حسب: Cuéllar Sánchez, Diana Mireya, وآخرون
منشور في: (2013)