Guide for analyzing the quality of virtual learning objects in Colombian basic and middle education
A guide to evaluation of the quality of Virtual Learning Objects (VLO) is presented as support for basic secondary and middle education. The pedagogical aspects and curriculum guidelines issued by the Ministry of National Education (MEN, Spanish acronym) for areas of knowledge taught in Colombian in...
Hlavní autoři: | Molano-Puentes, Fredy Ulises, Alarcón-Aldana, Andrea Catherine, Callejas-Cuervo, Mauro |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/8923 |
- Podobné jednotky
-
Unidad didáctica para la enseñanza de probabilidad mediada por un OVA, orientada a un colegio rural del municipio de Paipa
Autor: Salcedo Ramírez, Ruby Yamile
Vydáno: (2018) -
Aproximación a una taxonomía de los objetos de aprendizaje = Towards a Learning objects’ Taxonomy
Autor: López López, Edgar Nelson
Vydáno: (2016) -
Objetos Virtuales de Aprendizaje en la enseñanza de las Ciencias Sociales
Autor: Arenas, Elizabeth
Vydáno: (2019) -
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach
Autor: Saza, Ilber Darío
Vydáno: (2018) -
Subject and text production in virtual campus
Autor: Cuéllar Sánchez, Diana Mireya, a další
Vydáno: (2013)