Guide for analyzing the quality of virtual learning objects in Colombian basic and middle education
A guide to evaluation of the quality of Virtual Learning Objects (VLO) is presented as support for basic secondary and middle education. The pedagogical aspects and curriculum guidelines issued by the Ministry of National Education (MEN, Spanish acronym) for areas of knowledge taught in Colombian in...
Κύριοι συγγραφείς: | Molano-Puentes, Fredy Ulises, Alarcón-Aldana, Andrea Catherine, Callejas-Cuervo, Mauro |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/8923 |
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Unidad didáctica para la enseñanza de probabilidad mediada por un OVA, orientada a un colegio rural del municipio de Paipa
ανά: Salcedo Ramírez, Ruby Yamile
Έκδοση: (2018) -
Aproximación a una taxonomía de los objetos de aprendizaje = Towards a Learning objects’ Taxonomy
ανά: López López, Edgar Nelson
Έκδοση: (2016) -
Objetos Virtuales de Aprendizaje en la enseñanza de las Ciencias Sociales
ανά: Arenas, Elizabeth
Έκδοση: (2019) -
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach
ανά: Saza, Ilber Darío
Έκδοση: (2018) -
Subject and text production in virtual campus
ανά: Cuéllar Sánchez, Diana Mireya, κ.ά.
Έκδοση: (2013)