Guide for analyzing the quality of virtual learning objects in Colombian basic and middle education
A guide to evaluation of the quality of Virtual Learning Objects (VLO) is presented as support for basic secondary and middle education. The pedagogical aspects and curriculum guidelines issued by the Ministry of National Education (MEN, Spanish acronym) for areas of knowledge taught in Colombian in...
Päätekijät: | Molano-Puentes, Fredy Ulises, Alarcón-Aldana, Andrea Catherine, Callejas-Cuervo, Mauro |
---|---|
Aineistotyyppi: | Online |
Kieli: | spa |
Julkaistu: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/8923 |
- Samankaltaisia teoksia
-
Unidad didáctica para la enseñanza de probabilidad mediada por un OVA, orientada a un colegio rural del municipio de Paipa
Tekijä: Salcedo Ramírez, Ruby Yamile
Julkaistu: (2018) -
Aproximación a una taxonomía de los objetos de aprendizaje = Towards a Learning objects’ Taxonomy
Tekijä: López López, Edgar Nelson
Julkaistu: (2016) -
Objetos Virtuales de Aprendizaje en la enseñanza de las Ciencias Sociales
Tekijä: Arenas, Elizabeth
Julkaistu: (2019) -
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach
Tekijä: Saza, Ilber Darío
Julkaistu: (2018) -
Subject and text production in virtual campus
Tekijä: Cuéllar Sánchez, Diana Mireya, et al.
Julkaistu: (2013)