Guide for analyzing the quality of virtual learning objects in Colombian basic and middle education
A guide to evaluation of the quality of Virtual Learning Objects (VLO) is presented as support for basic secondary and middle education. The pedagogical aspects and curriculum guidelines issued by the Ministry of National Education (MEN, Spanish acronym) for areas of knowledge taught in Colombian in...
Main Authors: | Molano-Puentes, Fredy Ulises, Alarcón-Aldana, Andrea Catherine, Callejas-Cuervo, Mauro |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/8923 |
- Títulos similares
-
Unidad didáctica para la enseñanza de probabilidad mediada por un OVA, orientada a un colegio rural del municipio de Paipa
por: Salcedo Ramírez, Ruby Yamile
Publicado: (2018) -
Aproximación a una taxonomía de los objetos de aprendizaje = Towards a Learning objects’ Taxonomy
por: López López, Edgar Nelson
Publicado: (2016) -
Objetos Virtuales de Aprendizaje en la enseñanza de las Ciencias Sociales
por: Arenas, Elizabeth
Publicado: (2019) -
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach
por: Saza, Ilber Darío
Publicado: (2018) -
Subject and text production in virtual campus
por: Cuéllar Sánchez, Diana Mireya, et al.
Publicado: (2013)