Guide for analyzing the quality of virtual learning objects in Colombian basic and middle education
A guide to evaluation of the quality of Virtual Learning Objects (VLO) is presented as support for basic secondary and middle education. The pedagogical aspects and curriculum guidelines issued by the Ministry of National Education (MEN, Spanish acronym) for areas of knowledge taught in Colombian in...
主要な著者: | Molano-Puentes, Fredy Ulises, Alarcón-Aldana, Andrea Catherine, Callejas-Cuervo, Mauro |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/8923 |
- 類似資料
-
Unidad didáctica para la enseñanza de probabilidad mediada por un OVA, orientada a un colegio rural del municipio de Paipa
著者:: Salcedo Ramírez, Ruby Yamile
出版事項: (2018) -
Aproximación a una taxonomía de los objetos de aprendizaje = Towards a Learning objects’ Taxonomy
著者:: López López, Edgar Nelson
出版事項: (2016) -
Objetos Virtuales de Aprendizaje en la enseñanza de las Ciencias Sociales
著者:: Arenas, Elizabeth
出版事項: (2019) -
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach
著者:: Saza, Ilber Darío
出版事項: (2018) -
Subject and text production in virtual campus
著者:: Cuéllar Sánchez, Diana Mireya, 等
出版事項: (2013)