Guide for analyzing the quality of virtual learning objects in Colombian basic and middle education
A guide to evaluation of the quality of Virtual Learning Objects (VLO) is presented as support for basic secondary and middle education. The pedagogical aspects and curriculum guidelines issued by the Ministry of National Education (MEN, Spanish acronym) for areas of knowledge taught in Colombian in...
Hoofdauteurs: | Molano-Puentes, Fredy Ulises, Alarcón-Aldana, Andrea Catherine, Callejas-Cuervo, Mauro |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/8923 |
- Gelijkaardige items
-
Unidad didáctica para la enseñanza de probabilidad mediada por un OVA, orientada a un colegio rural del municipio de Paipa
door: Salcedo Ramírez, Ruby Yamile
Gepubliceerd in: (2018) -
Aproximación a una taxonomía de los objetos de aprendizaje = Towards a Learning objects’ Taxonomy
door: López López, Edgar Nelson
Gepubliceerd in: (2016) -
Objetos Virtuales de Aprendizaje en la enseñanza de las Ciencias Sociales
door: Arenas, Elizabeth
Gepubliceerd in: (2019) -
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach
door: Saza, Ilber Darío
Gepubliceerd in: (2018) -
Subject and text production in virtual campus
door: Cuéllar Sánchez, Diana Mireya, et al.
Gepubliceerd in: (2013)