Ensino de filosofia na encruzilhada: democracia, atualidade e antropofagia
O que pode significar ensinar filosofia no ensino médio numa sociedade como a brasileira? "Preparar para a cidadania"? Este texto apresenta elementos e questões no intuito de nos ajudar a repensar alguns aspectos centrais deste problema. Admitindo que filosofia e democracia são termos indi...
Príomhchruthaitheoir: | Ceppas, Filipe |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/cuestiones_filosofia/article/view/9033 |
Míreanna comhchosúla
- Míreanna comhchosúla
-
Planejamento do ensino de Filosofia: entre a normatividade e a prática pedagógica
de réir: Danelon, Marcio, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2019) -
Enseñar filosofía
de réir: Fernández Darraz, Jorge
Foilsithe / Cruthaithe: (2016) -
Estado nacional, globalización y democracia
de réir: Valenzuela Pérez, Wilson Alcides
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) -
Elementos para contribuir con el empoderamiento de la democracia en Colombia
de réir: Mesa Cordero, Carlos Arturo
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
Estado nacional, globalización y democracia
de réir: Valenzuela Pérez, Wilson Alcides
Foilsithe / Cruthaithe: (2019)