El maestro en formación y la práctica de actividad física: una perspectiva integral
Of reflection and description, this article aims to give a new meaning the practice of physical education from an inclusive perspective for teacher training; where this is actually participate in physical activities that teach in the classroom, creating a culture of learning from...
Auteur principal: | Guzmán-Sierra, Andrés Julián |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9188 |
- Documents similaires
-
El maestro en formación y la práctica de actividad física : una perspectiva integral
par: Guzmán Sierra, Andrés Julián
Publié: (2019) -
La convivencia escolar a través de la actividad fisica
par: Vargas Vargas, Camilo Arturo
Publié: (2020) -
Efectos de un programa de actividad física en la composición corporal y el bienestar físico de las personas con síndrome de Down en Tunja-Boyacá
par: Amaya Cruz, Miguel Angel
Publié: (2022) -
EFL Teachers’ Professional Development. A Narrative Inquiry into Lesson Planning During the Pandemic
par: Troya Sánchez, Miriam Eucevia, et autres
Publié: (2023) -
Cardiovascular risk in 18-60-years-old population in Tunja, Colombia
par: Vargas, Clara Elizabeth, et autres
Publié: (2016)