El maestro en formación y la práctica de actividad física: una perspectiva integral
Of reflection and description, this article aims to give a new meaning the practice of physical education from an inclusive perspective for teacher training; where this is actually participate in physical activities that teach in the classroom, creating a culture of learning from...
第一著者: | Guzmán-Sierra, Andrés Julián |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9188 |
- 類似資料
-
El maestro en formación y la práctica de actividad física : una perspectiva integral
著者:: Guzmán Sierra, Andrés Julián
出版事項: (2019) -
La convivencia escolar a través de la actividad fisica
著者:: Vargas Vargas, Camilo Arturo
出版事項: (2020) -
Efectos de un programa de actividad física en la composición corporal y el bienestar físico de las personas con síndrome de Down en Tunja-Boyacá
著者:: Amaya Cruz, Miguel Angel
出版事項: (2022) -
EFL Teachers’ Professional Development. A Narrative Inquiry into Lesson Planning During the Pandemic
著者:: Troya Sánchez, Miriam Eucevia, 等
出版事項: (2023) -
Cardiovascular risk in 18-60-years-old population in Tunja, Colombia
著者:: Vargas, Clara Elizabeth, 等
出版事項: (2016)