Horace: The Witness in Presence
This article focuses on the work developed by Mapa Teatro between 1993 and 1994 with eight inmates at La Picota Penitentiary Center, based on a text by Heiner Müller, Der Horatier , from 1976. During this time, an experimental community was constituted, moving between the...
المؤلفون الرئيسيون: | Abderhalden, Rolf, Díaz, Bertha |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | spa |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/la_palabra/article/view/9526 |
- مواد مشابهة
-
El teatro, una actividad artística en el ámbito educativo
حسب: Pardo Saavedra, Nelly Andrea
منشور في: (2020) -
Performing arts, intercultural dialogues and socio-legal creation Songs of origin and sacred law
حسب: Valcárcel García, Jorge Alberto
منشور في: (2003) -
Continuities of the Political Space in Chilean Theater: Dramaturgy and Human Rights in Isidora Aguirre and Guillermo Calderón:
حسب: Martínez Carvajal, Marcia
منشور في: (2024) -
El teatro histórico como ámbito educativo. Análisis de cuatro obras para conmemorar el triunfo de la República en Querétaro, México
حسب: Latapi Escalante, Paulina
منشور في: (2018) -
Subverted bodies: Scenic arts and memory in the 21st century. The Argentinian case
حسب: Verzero, Lorena
منشور في: (2020)