Horace: The Witness in Presence
This article focuses on the work developed by Mapa Teatro between 1993 and 1994 with eight inmates at La Picota Penitentiary Center, based on a text by Heiner Müller, Der Horatier , from 1976. During this time, an experimental community was constituted, moving between the...
Hauptverfasser: | Abderhalden, Rolf, Díaz, Bertha |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/la_palabra/article/view/9526 |
Ähnliche Einträge
- Ähnliche Einträge
-
El teatro, una actividad artística en el ámbito educativo
von: Pardo Saavedra, Nelly Andrea
Veröffentlicht: (2020) -
Performing arts, intercultural dialogues and socio-legal creation Songs of origin and sacred law
von: Valcárcel García, Jorge Alberto
Veröffentlicht: (2003) -
Continuities of the Political Space in Chilean Theater: Dramaturgy and Human Rights in Isidora Aguirre and Guillermo Calderón:
von: Martínez Carvajal, Marcia
Veröffentlicht: (2024) -
El teatro histórico como ámbito educativo. Análisis de cuatro obras para conmemorar el triunfo de la República en Querétaro, México
von: Latapi Escalante, Paulina
Veröffentlicht: (2018) -
Subverted bodies: Scenic arts and memory in the 21st century. The Argentinian case
von: Verzero, Lorena
Veröffentlicht: (2020)