Horace: The Witness in Presence
This article focuses on the work developed by Mapa Teatro between 1993 and 1994 with eight inmates at La Picota Penitentiary Center, based on a text by Heiner Müller, Der Horatier , from 1976. During this time, an experimental community was constituted, moving between the...
Príomhchruthaitheoirí: | Abderhalden, Rolf, Díaz, Bertha |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/la_palabra/article/view/9526 |
Míreanna comhchosúla
- Míreanna comhchosúla
-
El teatro, una actividad artística en el ámbito educativo
de réir: Pardo Saavedra, Nelly Andrea
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Performing arts, intercultural dialogues and socio-legal creation Songs of origin and sacred law
de réir: Valcárcel García, Jorge Alberto
Foilsithe / Cruthaithe: (2003) -
Continuities of the Political Space in Chilean Theater: Dramaturgy and Human Rights in Isidora Aguirre and Guillermo Calderón:
de réir: Martínez Carvajal, Marcia
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
El teatro histórico como ámbito educativo. Análisis de cuatro obras para conmemorar el triunfo de la República en Querétaro, México
de réir: Latapi Escalante, Paulina
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) -
Subverted bodies: Scenic arts and memory in the 21st century. The Argentinian case
de réir: Verzero, Lorena
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)