Impacto y significado del proyecto pedagógico integrador de áreas II: educación física
The presentation of the reflective research article aims to identify the opinions of the students of the LEB who studied the subject of PPIIA-II related to physical edu- cation. It was also proposed to determine the impact and practical significance of this subject in the academic training...
Hoofdauteurs: | Moreno Pinzón, Israel Alfonso, Guzmán-Sierra, Andrés Julián |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9939 |
- Gelijkaardige items
-
Impacto y significado del proyecto pedagógico integrador de áreas II : educación física
door: Moreno Pinzón, Israel Alfonso, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Freedom of Publication in Spanish America (an Essay on the Comparative History of Modern Public Opinion)
door: Loaiza Cano, Gilberto
Gepubliceerd in: (2016) -
Journalism, politics and falsehood in the news during the 1930 electoral campaign in Colombia
door: Acevedo Tarazona, Álvaro, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Proyectos pedagógicos de aula: una mirada conceptual de la práctica pedagógica investigativa de profundización
door: Fagua, Nelson Guerrero
Gepubliceerd in: (2019) -
Los proyectos pedagógicos integradores de áreas, como estrategia para la interdisciplinariedad
door: Rodríguez Ochoa, Dilsa Yamile
Gepubliceerd in: (2019)