Didáctica de la lengua castellana y el modelo park y oliver en la práctica docente
This article analyze the conceptualization of the pedagogical knowledge of the content, established by Park and Oliver based on the hexagonal model, from of the practice of a primary school teacher of a private sector of Tunja (Boyacá) city, with the objective to understand the way how the teacher m...
Auteurs principaux: | López Valiente, Erika Johana, Rodríguez Rivera, Leidy Rosario, Gutiérrez Caro, Luz Andrea, Pérez Rincón, Adriana María |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9941 |
- Documents similaires
-
Didáctica de la lengua castellana y el modelo Park y Oliver en la práctica docente
par: López Valiente, Erika Johana, et autres
Publié: (2019) -
Pedagogical Content Knowledge on a Language Class
par: Fonseca, Yenny Andrea, et autres
Publié: (2021) -
Didáctica de la lengua castellana como eje dinamizador del desarrollo de competencias en educación básica
par: Herrera Becerra, María Olga, et autres
Publié: (2019) -
Didactics and its relationship with the design of learning environments: a view from the teaching of the evolution of technology
par: Angarita Velandia, María Aidé, et autres
Publié: (2014) -
Knowledge base for education: an applicable framework in the didactic of probability
par: Burbano-Pantoja, Víctor Miguel Ángel, et autres
Publié: (2017)