Didáctica de la lengua castellana y el modelo park y oliver en la práctica docente
This article analyze the conceptualization of the pedagogical knowledge of the content, established by Park and Oliver based on the hexagonal model, from of the practice of a primary school teacher of a private sector of Tunja (Boyacá) city, with the objective to understand the way how the teacher m...
主要な著者: | López Valiente, Erika Johana, Rodríguez Rivera, Leidy Rosario, Gutiérrez Caro, Luz Andrea, Pérez Rincón, Adriana María |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9941 |
- 類似資料
-
Didáctica de la lengua castellana y el modelo Park y Oliver en la práctica docente
著者:: López Valiente, Erika Johana, 等
出版事項: (2019) -
Pedagogical Content Knowledge on a Language Class
著者:: Fonseca, Yenny Andrea, 等
出版事項: (2021) -
Didáctica de la lengua castellana como eje dinamizador del desarrollo de competencias en educación básica
著者:: Herrera Becerra, María Olga, 等
出版事項: (2019) -
Didactics and its relationship with the design of learning environments: a view from the teaching of the evolution of technology
著者:: Angarita Velandia, María Aidé, 等
出版事項: (2014) -
Knowledge base for education: an applicable framework in the didactic of probability
著者:: Burbano-Pantoja, Víctor Miguel Ángel, 等
出版事項: (2017)