Didáctica de la lengua castellana y el modelo park y oliver en la práctica docente
This article analyze the conceptualization of the pedagogical knowledge of the content, established by Park and Oliver based on the hexagonal model, from of the practice of a primary school teacher of a private sector of Tunja (Boyacá) city, with the objective to understand the way how the teacher m...
Hoofdauteurs: | López Valiente, Erika Johana, Rodríguez Rivera, Leidy Rosario, Gutiérrez Caro, Luz Andrea, Pérez Rincón, Adriana María |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9941 |
- Gelijkaardige items
-
Didáctica de la lengua castellana y el modelo Park y Oliver en la práctica docente
door: López Valiente, Erika Johana, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Pedagogical Content Knowledge on a Language Class
door: Fonseca, Yenny Andrea, et al.
Gepubliceerd in: (2021) -
Didáctica de la lengua castellana como eje dinamizador del desarrollo de competencias en educación básica
door: Herrera Becerra, María Olga, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Didactics and its relationship with the design of learning environments: a view from the teaching of the evolution of technology
door: Angarita Velandia, María Aidé, et al.
Gepubliceerd in: (2014) -
Knowledge base for education: an applicable framework in the didactic of probability
door: Burbano-Pantoja, Víctor Miguel Ángel, et al.
Gepubliceerd in: (2017)