Didáctica de la lengua castellana y el modelo park y oliver en la práctica docente
This article analyze the conceptualization of the pedagogical knowledge of the content, established by Park and Oliver based on the hexagonal model, from of the practice of a primary school teacher of a private sector of Tunja (Boyacá) city, with the objective to understand the way how the teacher m...
Main Authors: | López Valiente, Erika Johana, Rodríguez Rivera, Leidy Rosario, Gutiérrez Caro, Luz Andrea, Pérez Rincón, Adriana María |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9941 |
- Registos relacionados
-
Didáctica de la lengua castellana y el modelo Park y Oliver en la práctica docente
Por: López Valiente, Erika Johana, et al.
Publicado em: (2019) -
Pedagogical Content Knowledge on a Language Class
Por: Fonseca, Yenny Andrea, et al.
Publicado em: (2021) -
Didáctica de la lengua castellana como eje dinamizador del desarrollo de competencias en educación básica
Por: Herrera Becerra, María Olga, et al.
Publicado em: (2019) -
Didactics and its relationship with the design of learning environments: a view from the teaching of the evolution of technology
Por: Angarita Velandia, María Aidé, et al.
Publicado em: (2014) -
Knowledge base for education: an applicable framework in the didactic of probability
Por: Burbano-Pantoja, Víctor Miguel Ángel, et al.
Publicado em: (2017)