Noción de aproximación del área bajo la curva utilizando la aplicación Calculadora Gráfica de GeoGebra
This article presents the results of research project developed at the Faculty of Engineering and Basic Sciences of the Fundación Universitaria los Libertadores (Bogotá, D.C.) whose main goal was to describe and to analyze the effects of implementing a didactic strategy for teaching the concept of a...
Main Authors: | Ballesteros, Vladimir Alfonso, Lozano, Sébastien, Rodríguez, Óscar Iván |
---|---|
Format: | Online |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/9989 |
- Similar Items
-
Software GeoGebra como herramienta en enseñanza y aprendizaje de la Geometría
by: Álvarez - Melgarejo, Chiquinquirá, et al.
Published: (2019) -
Visualización y exploración, acciones que se fortalecen en el ambiente de aprendizaje apoyado con geogebra en la asignatura de Geometría Euclídea en estudiantes universitarios
by: Reyes Acosta, Diana Milena
Published: (2019) -
Digital Technologies for Innovation in Education: A Theorical Review of Learning Processes Mediated by Mobile Devices
by: Rodríguez-Cardoso, Óscar Iván, et al.
Published: (2019) -
Cálculo diferencial
by: Pérez Lemus, Erika Geraldine
Published: (2021) -
Evaluación de geometría dinámica en ambiente virtual heurístico en una institución educativa
by: Suárez-Sotomonte, Publio, et al.
Published: (2018)