In-service language teachers' perceptions on the national bilingualism program implementation: A case study
Páginas: 194-214.
Hoofdauteurs: | Fajardo Castañeda, José Alberto, Miranda Montenegro, Iván Ricardo |
---|---|
Formaat: | Artículo de revista |
Taal: | eng |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2018
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/2093 |
- Gelijkaardige items
-
Percepciones de los docentes de lenguas sobre la implementación del Plan Nacional de Bilingüismo: un estudio de caso
door: FAJARDO CASTAÑEDA, ALBERTO, et al.
Gepubliceerd in: (2018) -
Glotto-politics approach to politic-linguistic of bilingualism in Colombia
door: Miranda Montenegro, Iván Ricardo
Gepubliceerd in: (2021) -
Globalization and Bilingualization in Colombia
door: Miranda Montenegro, Iván Ricardo
Gepubliceerd in: (2023) -
Teaching of the Language in Colombia from a Glotopolitical Perspective
door: Cisneros Estupiñan, Mireya, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Formación bilingüe en licenciatura de Lenguas Modernas y comprensión lectora argumentativa
door: Galindo, Angelmiro, et al.
Gepubliceerd in: (2014)