Ruiz Díaz, A. Y., & Martínez Bernal, M. S. (2018). Medición de la calidad del servicio al cliente en el Instituto de Tránsito de la ciudad de Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia.
Чикаго-гийн эшлэл (17 дахь хэвлэлт)Ruiz Díaz, Alix Yannith, ба Martha Stella Martínez Bernal. Medición De La Calidad Del Servicio Al Cliente En El Instituto De Tránsito De La Ciudad De Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018.
MLA -ийн эшлэл (9 дэх хэвлэлт)Ruiz Díaz, Alix Yannith, ба Martha Stella Martínez Bernal. Medición De La Calidad Del Servicio Al Cliente En El Instituto De Tránsito De La Ciudad De Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018.
Анхааруулга: Эдгээр ишлэлүүд үргэлж 100% үнэн зөв биш байж магадгүй.