Ruiz Díaz, A. Y., & Martínez Bernal, M. S. (2018). Medición de la calidad del servicio al cliente en el Instituto de Tránsito de la ciudad de Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia.
Chicago-čujuhus (17. p.)Ruiz Díaz, Alix Yannith, juo Martha Stella Martínez Bernal. Medición De La Calidad Del Servicio Al Cliente En El Instituto De Tránsito De La Ciudad De Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018.
MLA-čujuhus (9. p.)Ruiz Díaz, Alix Yannith, juo Martha Stella Martínez Bernal. Medición De La Calidad Del Servicio Al Cliente En El Instituto De Tránsito De La Ciudad De Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018.
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.