APA-referens (7:e uppl.)

Ruiz Díaz, A. Y., & Martínez Bernal, M. S. (2018). Medición de la calidad del servicio al cliente en el Instituto de Tránsito de la ciudad de Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia.

Chicago-referens (17:e uppl.)

Ruiz Díaz, Alix Yannith, och Martha Stella Martínez Bernal. Medición De La Calidad Del Servicio Al Cliente En El Instituto De Tránsito De La Ciudad De Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018.

MLA-referens (9:e uppl.)

Ruiz Díaz, Alix Yannith, och Martha Stella Martínez Bernal. Medición De La Calidad Del Servicio Al Cliente En El Instituto De Tránsito De La Ciudad De Sogamoso “INTRASOG”. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, 2018.

Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.