Peace and the Curriculum
Spa: El contenido curricular puede ser de abierto (ej. matemáticas, historia) y también encubierto (las mujeres son inferiores, nuestro país es mejor que otros).La lectura y la escritura pueden ser pensadas en términos de textos y también en términos de interacciones. Además, si observamos el curríc...
Main Author: | Edge, Julian |
---|---|
Format: | Documento de Conferencia |
Language: | spa |
Published: |
2021
|
Online Access: | http://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/7196 |
- Similar Items
-
School dynamics associated to the construction of an intercultural curriculum for peace and territorial justice in the Colombian Caribbean, 2018-2019
by: González Monroy, Luis Alfredo, et al.
Published: (2020) -
Curriculum and informational criticism
by: Valera Alfonso, Orlando
Published: (2014) -
Peace in Colombia
by: Calvo-Buezas, Tomás
Published: (2014) -
An approach to curriculum integration of ict
by: Orjuela Forero, Dora Lidia
Published: (2010) -
Foundations of Culture of Peace and Peace Education as a means of Social Inclusion
by: Añaños, Fanny T., et al.
Published: (2020)