Marketing digital : como posicioné mi negocio en la red
En la presente ponencia, se entregan los resultados de investigación, orientada a describir la forma en la cual se implementó una estrategia digital marketing para la empresa el Bambú, para posicionarse en la red y relacionarse de una forma más efectiva con sus clientes.
Main Authors: | Báez Báez, Hernán Antonio, Fonseca Cifuentes, Gina Paola, Romero Muñoz, Jorge Enrique |
---|---|
Format: | Documento de Conferencia |
Language: | eng spa |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/8466 |
- Similar Items
-
Repositioning of the Barrio del Artista to increase its cultural-artistic value in Puebla, Mexico
by: Acle-Mena, Ramón Sebastián, et al.
Published: (2016) -
The end of the era of the big newspaper publishers and the emergence of the new digital models. The restructuring of the business of information in Spain in the first two decades of the 21st century
by: Sánchez Illán, Juan Carlos, et al.
Published: (2021) -
Have been informationally efficient stock markets?
by: Duarte, Juan Benjamín Duarte, et al.
Published: (2014) -
Marketing territorial, similitudes y diferencias con el marketing empresarial
by: Cuervo García, Emilian Almilcar
Published: (2016) -
Digital transformation in the tourism sector: the key role of social networks
by: Morelos-Gómez, José, et al.
Published: (2024)