La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Prif Awdur: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Awduron Eraill: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Fformat: | Tesis de maestría |
Iaith: | Spanish / Castilian |
Cyhoeddwyd: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Eitemau Tebyg
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
gan: Cerón Álvarez, Diana Carolina, et al.
Cyhoeddwyd: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
gan: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Cyhoeddwyd: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
gan: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Cyhoeddwyd: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
gan: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, et al.
Cyhoeddwyd: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
gan: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Cyhoeddwyd: (2023)