La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Hovedforfatter: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Andre forfattere: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Format: | Tesis de maestría |
Sprog: | Spanish / Castilian |
Udgivet: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Fag: | |
Online adgang: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Lignende værker
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
af: Cerón Álvarez, Diana Carolina, et al.
Udgivet: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
af: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Udgivet: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
af: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Udgivet: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
af: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, et al.
Udgivet: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
af: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Udgivet: (2023)