La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Κύριος συγγραφέας: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Μορφή: | Tesis de maestría |
Γλώσσα: | Spanish / Castilian |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
ανά: Cerón Álvarez, Diana Carolina, κ.ά.
Έκδοση: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
ανά: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Έκδοση: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
ανά: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Έκδοση: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
ανά: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
ανά: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Έκδοση: (2023)