La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Auteur principal: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Autres auteurs: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Format: | Tesis de maestría |
Langue: | Spanish / Castilian |
Publié: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Documents similaires
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
par: Cerón Álvarez, Diana Carolina, et autres
Publié: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
par: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Publié: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
par: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Publié: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
par: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, et autres
Publié: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
par: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Publié: (2023)