La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
第一著者: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
その他の著者: | Limas Berrío, Leidy Johana |
フォーマット: | Tesis de maestría |
言語: | Spanish / Castilian |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- 類似資料
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
著者:: Cerón Álvarez, Diana Carolina, 等
出版事項: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
著者:: Ruiz Reina, Yexica Adriana
出版事項: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
著者:: Hernández Martínez, Yenny Liliana
出版事項: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
著者:: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, 等
出版事項: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
著者:: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
出版事項: (2023)