La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
1. autor: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Kolejni autorzy: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Format: | Tesis de maestría |
Język: | Spanish / Castilian |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Podobne zapisy
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
od: Cerón Álvarez, Diana Carolina, i wsp.
Wydane: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
od: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Wydane: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
od: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Wydane: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
od: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, i wsp.
Wydane: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
od: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Wydane: (2023)