La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Главный автор: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Другие авторы: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Формат: | Tesis de maestría |
Язык: | Spanish / Castilian |
Опубликовано: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Предметы: | |
Online-ссылка: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Схожие документы
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
по: Cerón Álvarez, Diana Carolina, и др.
Опубликовано: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
по: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Опубликовано: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
по: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Опубликовано: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
по: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, и др.
Опубликовано: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
по: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Опубликовано: (2023)