La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
Glavni avtor: | Cordero Jaime, Maryori Rocio |
---|---|
Drugi avtorji: | Limas Berrío, Leidy Johana |
Format: | Tesis de maestría |
Jezik: | Spanish / Castilian |
Izdano: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Teme: | |
Online dostop: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631 |
- Podobne knjige/članki
-
The nature of mathematical knowledge and the impact on the teacher conceptions
od: Cerón Álvarez, Diana Carolina, et al.
Izdano: (2012) -
Práctica pedagógica : el caso de un profesor de matemáticas Iniciante
od: Ruiz Reina, Yexica Adriana
Izdano: (2024) -
La educación inclusiva en la formación Inicial de licenciados en matemáticas
od: Hernández Martínez, Yenny Liliana
Izdano: (2024) -
El aprendizaje del profesor de matemáticas como campo investigativo
od: Riscanevo Espitia, Lida Esperanza, et al.
Izdano: (2017) -
Patterns of Communicative Interaction in the Mathematics Classroom
od: Leguizamón Romero, José Francisco; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Izdano: (2023)