Estrategia TIC, para La resolución de problemas hacia el fortalecimiento del pensamiento lógico matemático
Rural education, an opportunity to explore different technologies that allow combining knowledge as a way of learning different from the paths of traditionalism; Mathematics, a versatile area that is based on logical thinking and problem solving, being part of the academic processes and the context...
第一著者: | Macías Rojas, Mónica Marcela |
---|---|
その他の著者: | Caro Caro, Edgar Orlando |
フォーマット: | Tesis de maestría |
言語: | Spanish / Castilian |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9695 |
- 類似資料
-
Playful method and mathematics through ITCs to practice entire numbers operations
著者:: Valdés Núñez, Juan Bautista
出版事項: (2011) -
Reasoning as a Crosscutting in the Construction of Thought Logical
著者:: Pachón Alonso, Lidia Alejandra, 等
出版事項: (2016) -
Prácticas sociales que dinamizan la resolución de problemas matemáticos.
著者:: Daza Garzón, Diana Yiseth, 等
出版事項: (2022) -
Desarrollo del pensamiento matemático en el aprendizaje de técnicas de conteo
著者:: González González, William Reinaldo
出版事項: (2024) -
Problem-solving, Numerical and Variational Thinking in Elementary School: A Review
著者:: Barrera, Hugo Fernando
出版事項: (2021)