Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Eng: This paper presents a research process which objective was to strengthen the literal and inferential levels of reading comprehension in English through the use of skimming and scanning techniques with 10th and 11th grade students, from an Official Educational Institution of Santa Sofía mu...
Hovedforfatter: | Báez Dueñas, Leidy Tatiana |
---|---|
Andre forfattere: | García Barreto, María Doris |
Format: | Tesis de maestría |
Sprog: | Spanish / Castilian |
Udgivet: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Fag: | |
Online adgang: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9706 |
- Lignende værker
-
Comprendo y aprendo: “El mundo a través del significado”
af: Rojas Villamil, Mónica De los Ángeles, et al.
Udgivet: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
af: Ochoa Montaña, Judy, et al.
Udgivet: (2019) -
Comprensión lectora a través del cuento en estudiantes de secundaria
af: Cely Toledo, Claudia Ximena, et al.
Udgivet: (2016) -
La lectura inferencial, una clave para potenciar la comprensión lectora
af: Ochoa Montaña, Judy, et al.
Udgivet: (2019) -
Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
af: Soler Arias, Edibelcy, et al.
Udgivet: (2019)