Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Eng: This paper presents a research process which objective was to strengthen the literal and inferential levels of reading comprehension in English through the use of skimming and scanning techniques with 10th and 11th grade students, from an Official Educational Institution of Santa Sofía mu...
Κύριος συγγραφέας: | Báez Dueñas, Leidy Tatiana |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | García Barreto, María Doris |
Μορφή: | Tesis de maestría |
Γλώσσα: | Spanish / Castilian |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9706 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Comprendo y aprendo: “El mundo a través del significado”
ανά: Rojas Villamil, Mónica De los Ángeles, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
ανά: Ochoa Montaña, Judy, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Comprensión lectora a través del cuento en estudiantes de secundaria
ανά: Cely Toledo, Claudia Ximena, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
La lectura inferencial, una clave para potenciar la comprensión lectora
ανά: Ochoa Montaña, Judy, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
ανά: Soler Arias, Edibelcy, κ.ά.
Έκδοση: (2019)