Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Eng: This paper presents a research process which objective was to strengthen the literal and inferential levels of reading comprehension in English through the use of skimming and scanning techniques with 10th and 11th grade students, from an Official Educational Institution of Santa Sofía mu...
第一著者: | Báez Dueñas, Leidy Tatiana |
---|---|
その他の著者: | García Barreto, María Doris |
フォーマット: | Tesis de maestría |
言語: | Spanish / Castilian |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9706 |
- 類似資料
-
Comprendo y aprendo: “El mundo a través del significado”
著者:: Rojas Villamil, Mónica De los Ángeles, 等
出版事項: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
著者:: Ochoa Montaña, Judy, 等
出版事項: (2019) -
Comprensión lectora a través del cuento en estudiantes de secundaria
著者:: Cely Toledo, Claudia Ximena, 等
出版事項: (2016) -
La lectura inferencial, una clave para potenciar la comprensión lectora
著者:: Ochoa Montaña, Judy, 等
出版事項: (2019) -
Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
著者:: Soler Arias, Edibelcy, 等
出版事項: (2019)