Skimming y scanning para la comprensión literal e inferencial en Inglés
Eng: This paper presents a research process which objective was to strengthen the literal and inferential levels of reading comprehension in English through the use of skimming and scanning techniques with 10th and 11th grade students, from an Official Educational Institution of Santa Sofía mu...
Autor principal: | Báez Dueñas, Leidy Tatiana |
---|---|
Outros Autores: | García Barreto, María Doris |
Formato: | Tesis de maestría |
Idioma: | Spanish / Castilian |
Publicado em: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2024
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9706 |
- Registros relacionados
-
Comprendo y aprendo: “El mundo a través del significado”
por: Rojas Villamil, Mónica De los Ángeles, et al.
Publicado em: (2019) -
Inferential reading, a key to enhance reading comprehension
por: Ochoa Montaña, Judy, et al.
Publicado em: (2019) -
Comprensión lectora a través del cuento en estudiantes de secundaria
por: Cely Toledo, Claudia Ximena, et al.
Publicado em: (2016) -
La lectura inferencial, una clave para potenciar la comprensión lectora
por: Ochoa Montaña, Judy, et al.
Publicado em: (2019) -
Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children
por: Soler Arias, Edibelcy, et al.
Publicado em: (2019)