Teaching practice and evaluation: strategy for continuous improvement in high quality accreditation processes
The objective of this research was to analyze the evaluation of the teaching performance of the Professional Technician Program in Police Service (TPSP), redesigning the evaluation instruments and the protocol of the pedagogical assessment system, using a quantitative approach of descriptive type, c...
Główni autorzy: | Hernández-Maldonado, Edna Tatiana, Rojas-Guevara, Jorge Ulises, Gallo-Vargas, Rubén Darío |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10013 |
- Podobne zapisy
-
Apropiación de la gestión del conocimiento en los factores estudiantes y profesores del proceso de acreditación para el Programa de Administración de Empresas de la Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia Sede de Tunja
od: Castillo Borda, Liceth Andrea
Wydane: (2024) -
Accreditation in Higher Education in Brazil: Notes from the legal devices of education in Brazil
od: Jamil Cury , Carlos Roberto
Wydane: (2022) -
Cooperation, strategic alliances and internationalization of Colombian university
od: Rodríguez-Ortega, Julio Armando
Wydane: (2014) -
Monitoring to graduates from the Industrial Management School of Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
od: Báez Roa, María del Pilar
Wydane: (2010) -
The Doherty Power Amplifier with pre-amplification stage
od: Tinjacá-Soler, Jonathan Javier, i wsp.
Wydane: (2015)