dic-evaluative experiences in the university context: the evaluation from a learning community
Ludic Evaluation is an assessment practice that aims to assess students’ performance through playful experiences which offer timely and relevant information about their learning and reduce levels of anxiety that are usually found in traditional assessment experiences. The objective of the present st...
Hoofdauteurs: | Borjas, Mónica Patricia, Navarro-Lechuga, Edgar, Puentes-Ospino, Dailin, De la cruz-García, Johana, Yepes-Martínez, Julián, Muñoz-Alvis, Andrés, Montero, Pedro, De La Hoz-Del Villar, Karla, Pérez-Moyano, Yuddy, Polo, Jean David |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10021 |
- Gelijkaardige items
-
Juegos tradicionales : aportes al desarrollo socio – cultural de los estudiantes de la Institución Educativa Ignacio Gil Sanabria del municipio de Siachoque
door: Ardila Barragán, José Noé
Gepubliceerd in: (2022) -
El Ábaco Sorobán: lúdica para la comprensión de operaciones básicas
door: González, Juan Pablo, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Playfulness and childhood: weavings of thought
door: Suárez Vaca, María Teresa; Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia, et al.
Gepubliceerd in: (2023) -
La evaluación formativa: una herramienta para el desarrollo del pensamiento variacional
door: Alarcón Bayona, Andrea Liliana, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Propuesta lúdica: un enfoque hacia el fortalecimiento del pensamiento aleatorio
door: Martínez Camargo, Martha Raquel, et al.
Gepubliceerd in: (2019)