Characterization of interdisciplinary activities in a Colombian faculty of arts
Knowledge fragmentation separates educational organizations from reality and calls into question the legitimacy of the academic endeavors before society. This research seeks to contribute to the resolution of knowledge management problems associated with interdisciplinary work in a faculty of arts....
Κύριοι συγγραφείς: | Naranjo-Gaviria, Alejandro Antonio, Herreño-Téllez, Elisabeth |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10361 |
Παρόμοια τεκμήρια
- Παρόμοια τεκμήρια
-
Los proyectos pedagógicos integradores de áreas, como estrategia para la interdisciplinariedad
ανά: Rodríguez Ochoa, Dilsa Yamile
Έκδοση: (2019) -
The Reform Movement in a long-winded student journal
ανά: Biagini, Hugo Edgardo
Έκδοση: (2018) -
Creación : investigación y arte
ανά: Albarracín Camacho, Leidy Yohanna, κ.ά.
Έκδοση: (2021) -
Arqueología del arte rupestre : excavaciones arqueológicas en El Colegio, Cundinamarca
ανά: Argüello García, Pedro María
Έκδοση: (2021) -
Arts meet antrhopology: possible reflections and dialogues
ανά: Freitag, Vanessa
Έκδοση: (2012)