Characterization of interdisciplinary activities in a Colombian faculty of arts
Knowledge fragmentation separates educational organizations from reality and calls into question the legitimacy of the academic endeavors before society. This research seeks to contribute to the resolution of knowledge management problems associated with interdisciplinary work in a faculty of arts....
主要な著者: | Naranjo-Gaviria, Alejandro Antonio, Herreño-Téllez, Elisabeth |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10361 |
- 類似資料
-
Los proyectos pedagógicos integradores de áreas, como estrategia para la interdisciplinariedad
著者:: Rodríguez Ochoa, Dilsa Yamile
出版事項: (2019) -
The Reform Movement in a long-winded student journal
著者:: Biagini, Hugo Edgardo
出版事項: (2018) -
Creación : investigación y arte
著者:: Albarracín Camacho, Leidy Yohanna, 等
出版事項: (2021) -
Arqueología del arte rupestre : excavaciones arqueológicas en El Colegio, Cundinamarca
著者:: Argüello García, Pedro María
出版事項: (2021) -
Arts meet antrhopology: possible reflections and dialogues
著者:: Freitag, Vanessa
出版事項: (2012)