Characterization of interdisciplinary activities in a Colombian faculty of arts
Knowledge fragmentation separates educational organizations from reality and calls into question the legitimacy of the academic endeavors before society. This research seeks to contribute to the resolution of knowledge management problems associated with interdisciplinary work in a faculty of arts....
Hoofdauteurs: | Naranjo-Gaviria, Alejandro Antonio, Herreño-Téllez, Elisabeth |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10361 |
- Gelijkaardige items
-
Los proyectos pedagógicos integradores de áreas, como estrategia para la interdisciplinariedad
door: Rodríguez Ochoa, Dilsa Yamile
Gepubliceerd in: (2019) -
The Reform Movement in a long-winded student journal
door: Biagini, Hugo Edgardo
Gepubliceerd in: (2018) -
Creación : investigación y arte
door: Albarracín Camacho, Leidy Yohanna, et al.
Gepubliceerd in: (2021) -
Arqueología del arte rupestre : excavaciones arqueológicas en El Colegio, Cundinamarca
door: Argüello García, Pedro María
Gepubliceerd in: (2021) -
Arts meet antrhopology: possible reflections and dialogues
door: Freitag, Vanessa
Gepubliceerd in: (2012)