Characterization of interdisciplinary activities in a Colombian faculty of arts
Knowledge fragmentation separates educational organizations from reality and calls into question the legitimacy of the academic endeavors before society. This research seeks to contribute to the resolution of knowledge management problems associated with interdisciplinary work in a faculty of arts....
Główni autorzy: | Naranjo-Gaviria, Alejandro Antonio, Herreño-Téllez, Elisabeth |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2020
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/10361 |
- Podobne zapisy
-
Los proyectos pedagógicos integradores de áreas, como estrategia para la interdisciplinariedad
od: Rodríguez Ochoa, Dilsa Yamile
Wydane: (2019) -
The Reform Movement in a long-winded student journal
od: Biagini, Hugo Edgardo
Wydane: (2018) -
Creación : investigación y arte
od: Albarracín Camacho, Leidy Yohanna, i wsp.
Wydane: (2021) -
Arqueología del arte rupestre : excavaciones arqueológicas en El Colegio, Cundinamarca
od: Argüello García, Pedro María
Wydane: (2021) -
Arts meet antrhopology: possible reflections and dialogues
od: Freitag, Vanessa
Wydane: (2012)