English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
المؤلف الرئيسي: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | eng |
منشور في: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- مواد مشابهة
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
حسب: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
منشور في: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
حسب: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, وآخرون
منشور في: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
حسب: Velasquez, Silvina
منشور في: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
حسب: Soto-Hernández, Valentina, وآخرون
منشور في: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
حسب: Jiménez Espinosa, Alfonso, وآخرون
منشور في: (2016)