English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
Hlavní autor: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | eng |
Vydáno: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- Podobné jednotky
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
Autor: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Vydáno: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
Autor: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, a další
Vydáno: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
Autor: Velasquez, Silvina
Vydáno: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
Autor: Soto-Hernández, Valentina, a další
Vydáno: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
Autor: Jiménez Espinosa, Alfonso, a další
Vydáno: (2016)