English Professors (Re)claiming For a Change in Initial Teacher Formation
La formación inicial de profesores de inglés se nutre de muchas voces, también se tienen en cuenta postulados de la Pedagogía Crítica. Los docentes en formación, solicitan que esas voces sean escuchadas, pues se hace necesario conocer las experiencias pedagógicas desde su perspectiva de su...
Hovedforfatter: | Castañeda Trujillo, Jairo Enrique |
---|---|
Format: | Online |
Sprog: | eng |
Udgivet: |
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
2019
|
Fag: | |
Online adgang: | https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/10381 |
- Lignende værker
-
Taking Stock of Research about Initial English Language Teacher Education in Colombia
af: Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Udgivet: (2022) -
Lights, Camera, Action! English learning through drama
af: Becerra Carvajal, Wendy Gorena, et al.
Udgivet: (2018) -
English in rural schools: to teach it or not, that is the dilemma
af: Velasquez, Silvina
Udgivet: (2020) -
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception
af: Soto-Hernández, Valentina, et al.
Udgivet: (2018) -
Math teaching practices of teachers in a school of Tunja
af: Jiménez Espinosa, Alfonso, et al.
Udgivet: (2016)